znaci i lecenje prehlade kod mačke

Vlažno, hladno vreme i česte promene temperature ne prijaju mački, čak i kad stalno provodi vreme u zatvorenom prostoru

Foto: Pixabay

Kućna mačka većinu vremena provodi u domu. U njemu je zaštićena od mnogih spoljašnjih uticaja, opasnosti i bolesti. Bez obzira na to, mačka se zimi često razboli, a jedno od tipičnih oboljenja je prehlada.

Pročitajte još Da-li-macke-vole-sneg

Znaci mačije prehlade

Prehlađena mačka pokazuje tipične simptome: curi joj nos, odbija hranu i skriva se u ćoškovima. Od ostalih pokazatelja prehlade ćete prometiti: crveno prebojene sluznice, malaksalost, iscedak iz nosa, povremeno povišenu temperature, kijanje i kašalj.

Lečenje mačije prehlade

Mačka koja je prehlađena treba da miruje. Poštedite je aktivnosti i igre, jer će se tako brže oporaviti.Osim mirovanja, mački je potrebna toplina. Neće joj smetati ako na desetak minuta dnevno uključite dodatni izvor toplote koji će je grejati.

Pročitajte još Najzanimljivija-bozicna-imena-za-vasu-macku

Mačka mora unositi veće količine tečnosti. Iako je poznato da mačka ne pije mnogo vode, naterajte je da pije što više. Ako i dalje odbija, pomešajte njenu hranu sa vodom ili joj priuštite vlažne obroke.

Proveravajte telesnu temperaturu mačke: normalna je između 38 i 39 stepeni Celzijusa. U slučaju povišene temperature obratite se veterinaru. Mačku odnesite na pregled i u slučaju ako je premala ili pak vremešna. Imunitet starih i mladih mačaka nije zadovoljavajući, pa su bolesti mnogo češće.

Pročitajte još Da-li-kupate-macku

Maci nemojte davati humane lekove. Isto tako izbegavajte i kontakte sa drugim mačkama.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *